VISITAS

As visitas mediadas são um dos principais eixos do Projeto Educativo: atendem, acolhem e mediam os mais diversos públicos e grupos

PRÓXIMO CONVIDADO

Será anunciado em breve

VISITAS ABERTAS

Diariamente de SEG a SAB,
às 14h, partindo do MARGS.

Não requer agendamento.

Destinadas ao público geral e passante, as visitas abertas são oportunidades de conhecer a mostra com o acompanhamento de um dos nossos mediadores. O passeio inicia no MARGS e percorre outros espaços da mostra no período de aproximadamente 1h.

VISITAS AGENDADAS

Para escolas, ONGs, grupos e entidades assistenciais.

Requer agendamento.

As visitas  desenvolvem um trabalho educativo despertando interesse pela criação, suscitado através da experiência e de um espaço de discussão e construção de conhecimentos.
Entre em contato com nossa Central de Agendamento.

FREE TRANSPORT

The Mercosul Biennial provides free transport for schools, NGOs and welfare entities visiting the Mercosul Biennial exhibition. This transport can be scheduled via the Reservations Center, available at each edition of the Mercosul Biennial. Booking is subject to meeting specific conditions in order to benefit a larger number of groups and institutions. More information is available via telephone and/or e-mail, which will be provided for each edition of the Mercosul Biennial.

seminars

reservations center

Reservations Center Mediated visits can be booked through our Reservations Center. These visits offer educational insight geared towards the most varied audiences. Expanding on the idea of educational work, these mediated visits have provided opportunity and sparked interest in the creation of new ways of being, seeing and living in this world, sustained through experiences and a space for discussing and building knowledge.

Fundação Bienal de Artes Visuais do Mercosul

Rua General Bento Martins, 24 - Conj. 1201

Centro  | CEP (Zip code) 90010-080 | Porto Alegre - RS - Brazil

contato@bienalmercosul.art.br   |  +55 51 3254 7500